Garagebedrijf Winkel
Bekijk Hieronder De Beschikbare Diensten!
LOKAAL SOCIAAL BERICHTEN
120 speciaal ontwikkelde branche
gerelateerde sociale media afbeeldingen
voor Facebook bedrijfspagina
Elk garagebedrijf weet dat ze een aanwezigheid op sociale media nodig hebben, en het begint met Facebook. Facebook is als zoekmachine de "nieuwe Google" geworden.
De garagehouder zet zijn Facebook-pagina op - en probeert er iets op te plaatsen wanneer het maar kan, naast het runnen van zijn praktijk.
En voor je het weet, hebben ze een Facebook-pagina zo dood als een spookstad. Veel frustraties en verloren energie aan iets waaraan vol enthousiasme werd gewerkt en uiteindelijk blijkt dat hun sociale media-ding niet werkt!
Deze Micro Geautomatiseerde Dienst zal dit probleem snel en gemakkelijk oplossen - tegen zulke lage kosten dat het voor elk garagebedrijf een absolute no brainer is!
Facebook beloont een actieve bedrijfspagina in de zoekresultaten. Waarom zou iemand zaken doen met een garagebedrijf wiens Facebook-pagina eruitziet als een verlaten spookstad?
LOKAAL GMB BERICHTEN
120 speciaal ontwikkelde branche
gerelateerde sociale media afbeeldingen
voor Google Mijn Bedrijf vermelding
Elke garagebedrijf weet dat Google de grootste zoekmachine ter wereld is. Elke seconde worden er 40.000 zoekopdrachten gegeven. Dat zijn 1,2 biljoen zoekopdrachten per jaar.
Waar vroeger zoekwoorden werden ingetypt is de wijze van het zoeken door de komst van de smartphone veranderd.
Anno 2020 ziet Google dat mensen hun zoekopdracht steeds vaker inspreken en dat ze vooral lokaal zoeken. Daarbij klikken ze veelvuldig door naar de routeplanner van Google Maps.
Google wil bedrijven hiervan laten profiteren en heeft Google Mijn Bedrijf opgezet. Met afbeeldingen en je bedrijfslocatie zichtbaar worden in de zogenoemde "Local 3-Pack".
Als garagebedrijf wil je op 1 van deze 3 posities staan. Deze krijgen namelijk bijna 90% van al het zoekmachine verkeer. Deze dienst wordt door Google gratis aangeboden maar zoals alles op het internet......er moet een goede strategie achter zitten.
Deze Micro Geautomatiseerde Dienst zal dit probleem snel en gemakkelijk oplossen - tegen zulke lage kosten dat het voor elk garagebedrijf een absolute no brainer is!
Google beloont een actieve en geclaimde bedrijfsvermelding in Google Mijn Bedrijf. Waarom zou iemand zaken doen met een garagebedrijf waarvan het lijkt dat zijn/haar bedrijf niet bestaat?
LOKAAL SOCIAAL NIEUWSBRIEF
LOKAAL SOCIAAL BILLBOARDS
12 speciaal ontwikkelde nieuwsbrieven
12 speciaal ontwikkelde sociale media billboards
Elk garagebedrijf is in het bezit van e-mailadressen van bestaande klanten maar maakt daar geen optimaal gebruik van.
Sommigen sturen nooit een e-mail en anderen alleen als ze een aanbieding hebben.
Zonde! E-mail is namelijk één van de meest succesvolle kanalen als t gaat om return on investment en personalisatie mogelijkheden.
Omdat e-mail lage kosten per contact met zich meebrengt en het nog steeds zorgt voor de meeste aankopen van alle online kanalen, is het slim om als garagebedrijf een nieuwsbrief in te zetten.
Als garagehouder wil je niet dat je klanten je e-mail alleen maar leest als je een speciale aanbieding hebt. Je zou interessante nieuwsbrieven moeten schrijven over meerdere onderdelen die jou positioneren als expert binnen jouw vakgebied.
Het sleutel woord hier is: "Interessant".
Deze Micro geautomatiseerde Dienst zal maandelijks een nieuwsbrief versturen die ervoor zorgt dat je als garagebedrijf in gedachten blijft bij jouw klant en ervoor zorgt dat je steeds opnieuw werk binnen krijgt- tegen zulke lage kosten dat het voor elk garagebedrijf een absolute no brainer is!
Sociale media billboards zijn in wezen "digitale billboards" die elke dag honderden, zo niet duizenden ogen op hen krijgen.
De meeste garagebedrijven veranderen ze NOOIT en de meesten begrijpen NIET hoe waardevol dat digitale onroerend goed werkelijk is.
Elke keer dat je een social media-reclamebord voor een Facebook-bedrijfspagina vervangt, wordt het weergegeven als een nieuwe update/post op de pagina om mensen die de pagina leuk vinden op de hoogte te stellen van de verandering, en hen aan te moedigen de pagina opnieuw te bezoeken die hen herinnert aan het bedrijf.