Loodgieters Winkel
Bekijk Hieronder De Beschikbare Diensten!
LOKAAL SOCIAAL BERICHTEN
90 speciaal ontwikkelde branche
gerelateerde afbeeldingen voor Facebook bedrijfspagina's
Elke loodgieter weet dat ze een aanwezigheid op sociale media nodig hebben, en het begint met Facebook. Facebook is als zoekmachine de nieuwe Google' geworden.
De loodgieter, die een loodgieter is en geen marketingexpert, zet zijn Facebook-pagina op - en probeert er iets op te plaatsen wanneer het maar kan.
En voor je het weet, hebben ze een Facebook-pagina zo dood als een spookstad. Veel frustraties en verloren energie aan iets waaraan vol enthousiasme werd gewerkt en uiteindelijk blijkt dat hun sociale media-ding niet werkt!
Daarom is een loodgieter een loodgieter en een marketeer een marketeer.
Deze Micro Geautomatiseerde Dienst zal dit probleem snel en gemakkelijk oplossen - tegen zulke lage kosten dat het voor elke loodgieter een absolute no brainer is!
Facebook beloont een actieve bedrijfspagina in de zoekresultaten. Waarom zou iemand zaken doen met een loodgieter wiens Facebook-pagina eruitziet als een verlaten spookstad?
LOKAAL GMB BERICHTEN
90 speciaal ontwikkelde branche
gerelateerde afbeeldingen voor Google Mijn Bedrijf vermeldingen
Elke loodgieter weet dat Google de grootste zoekmachine ter wereld is. Elke seconde worden er 40.000 zoekopdrachten gegeven. Dat zijn 1,2 biljoen zoekopdrachten per jaar.
Waar vroeger zoekwoorden werden ingetypt is de wijze van het zoeken door de komst van de smartphone veranderd.
Anno 2020 ziet Google dat mensen hun zoekopdracht steeds vaker inspreken en dat ze vooral lokaal zoeken. Daarbij klikken ze veelvuldig door naar de routeplanner van Google Maps.
Google wil bedrijven hiervan laten profiteren en heeft Google Mijn Bedrijf opgezet. Met afbeeldingen en je bedrijfslocatie zichtbaar worden in de zogenoemde "Local 3-Pack".
Als loodgieter wil je op 1 van deze 3 posities staan. Deze krijgen namelijk bijna 90% van al het zoekmachine verkeer. Deze dienst wordt door Google gratis aangeboden maar zoals alles op het internet......er moet een goede strategie achter zitten.
Deze Micro Geautomatiseerde Dienst zal dit probleem snel en gemakkelijk oplossen - tegen zulke lage kosten dat het voor elke hovenier een absolute no brainer is!
Google beloont een actieve en geclaimde bedrijfsvermelding in Google Mijn Bedrijf. Waarom zou iemand zaken doen met een loodgieter waarvan het lijkt dat zijn/haar bedrijf niet bestaat?
LOKAAL HYBRIDE WEBSITES
Hybride websites; samensmelting van 2 werelden die gebruik maken van de nieuwste ontwikkelingen op website gebied en welke een grote impact kan hebben op uw onderneming
Hybride websites zijn het antwoord op het leveren van warme leads. Een hybride website bevat verschillende 'kanalen' of trechters voor maximale klantenwerving en het aantrekken van potentiële klanten.
Wanneer een bezoeker bijvoorbeeld op de site aankomt, wordt hij door een zorgvuldig ontworpen set pagina's geleid.
De "Startpagina" geeft de websitebezoeker alle relevante informatie over het bedrijf en fungeert als een trechter die hen leidt naar de gewenste- en te ondernemen actie, zoals plannen van een afspraak, enz.
Alle 'Call To Action" links op de startpagina leiden hen naar de "Nieuwe Bezoekers Starten Hier" -pagina, waar ze stapsgewijze aanwijzingen/instructies krijgen over wat ze vervolgens moeten doen , plus veel gestelde vragen om bezwaren weg te nemen.
Op dit punt willen we dat de websitebezoeker het bedrijf belt met de mobiele "Klik Hier om te Bellen" - functionaliteit.
De "dank u" -pagina is de volgende. Bij het verlaten krijgen ze een pop-up venster te zien met een zogenoemde leadmagnet (waardevolle weggever) om het e-mailadres van de bezoeker vast te leggen. Ten slotte helpt het WordPress-component de site om goed te scoren voor zoekmachine optimalisatie doeleinden.
De meest effectieve hybride website voegt al deze functies samen in één naadloze levering.....en dat is wat u krijgt.