Hoe Het Schrijven Van Nieuwsbrieven 20-50 Extra Verkopen Per Maand Genereert Voor Deze Ongediertebestrijder

De afgelopen jaren heb ik met kleine bedrijven gewerkt om hen te helpen hun bedrijf te laten groeien met behulp van digitale marketing.

Wanneer je net als ik constant informatie leest over- en bezig bent met digitale marketing strategieën en -technieken, begin je een aantal geweldige manieren te leren om meer inkomsten te genereren. 

Vandaag wilde ik een verhaal delen dat ik onlangs hoorde. Het draait allemaal om een ​​ongediertebestrijder die ergens tussen de 20 en 50 extra verkopen krijgt (mensen die geld uitgeven aan producten en of diensten) en hoe ze dat maand na maand doen. 

Het gekke is dat wat ze doen zo belachelijk eenvoudig is, maar toch zo effectief. 

Ze hebben onlangs met mij gedeeld hoe ze het doen. En geloof het of niet, ze ontdekten per ongeluk dat wat ze het "Nieuwsbrief model" noemen, ongelooflijk goed voor hen werkt (en hoe goed het ook werkt voor iedereen met wie ze het hebben gedeeld).

Vandaag ga ik u door het exacte model leiden, zodat u het in uw bedrijf kunt gebruiken. Geloof me als ik zeg dat dit absoluut de moeite waard is om in uw bedrijf te implementeren, zelfs als u geen ongediertebestrijder bent. 

Het verhaal achter hoe deze ongediertebestrijder het  “Nieuwsbrief model” ontdekte.

Deze ongediertebestrijder vertelde me dat ze deze methode voor het eerst tegenkwamen toen ze net begonnen en niet zeker wisten wat ze aan het doen waren.

Ik laat ze je er alles over vertellen in hun eigen woorden:

“Nou, het begon allemaal toen we e-mailadressen van onze klanten verzamelden. We wisten van e-mailmarketing, maar we wisten echt niet waar we moesten beginnen. We wisten niet zeker wat we onze klanten zouden schrijven. We zagen veel e-mails binnenkomen van andere bedrijven, maar we wilden niet zijn zoals zij.”

“Op een dag zagen we meer een persoonlijke e-mail (minder luxe met meer tekst en bijna geen afbeeldingen) binnenkomen van een bedrijf waarvan we gelijk wisten dat het een goed idee was! Het had gewoon een persoonlijker tintje en voelde een stuk minder verkoperig aan.”  

“We wisten niet precies waar we over zouden schrijven, maar na wat interne discussies kwamen we op de e-mailberichten die we vandaag de dag versturen. En het klinkt misschien ongeloofwaardig, binnen een korte tijd begon de telefoon te rinkelen. Het was een klant van ons die al een tijdje geen contact meer had opgenomen, maar onze nieuwsbrief had ontvangen en besloot dat het tijd was om ons weer te zien en een afspraak te maken” 

“In de loop van de week of zo bleven we meer reacties ontvangen. De mensen zeiden dat ze onlangs aan ons bedrijf hadden gedacht en dat onze nieuwsbrief hen hieraan herinnerde."

De ongediertebestrijder vertelde me dat dit die maand 45 nieuwe afspraken met zich meebracht en dat het gemiddeld tussen de 20 en 50 klanten per maand is sinds ze de nieuwsbrief versturen. Ze vertelden me verder dat het zo effectief voor hen was dat ze iemand moesten inhuren om hen ermee te helpen, omdat het gewoon te veel was om het allemaal zelf te doen, vooral met alle bijkomende zaken.

De psychologie van waarom het model zo goed werkt.

Het gekke van de nieuwsbrieven die ze versturen, is dat ze nooit enige vorm van deal of kortingen of zelfs maar enige vorm van promotie aanbieden. Ze praten nauwelijks over ongediertebestrijderzaken waar andere bedrijven de hele tijd over praten.

 Ze vertelden me dat het geheim is om inhoud te schrijven die mensen echt willen lezen. Ze schrijven altijd over dingen die relevant zijn voor de tijd van het jaar. Het onderwerp in elke nieuwsbrief positioneerde hen als de expert in hun vakgebied zonder afbreuk te doen aan de nieuwsbrief zelf. 

De reden dat de nieuwsbrieven mensen weer in het bedrijf lokken, is vrij eenvoudig, ze fungeren als een geweldig excuus om mensen eraan te herinneren dat je bedrijf nog steeds bestaat en dat het bedrijf om de bestaande klanten geeft.  

De sleutel hier is dat de lijst met mensen die uw nieuwsbrieven ontvangen al klanten zijn en dat ze al fan zijn van wat je doet in je bedrijf. Het enige wat je hoeft te doen, is mensen een subtiele en leuke herinnering sturen dat ze weten dat je er nog steeds bent en er klaar voor bent om weer zaken te doen en ze te helpen. 

Het maakt echt niet uit hoe geweldig uw bedrijf is, mensen hebben gewoon te veel dagelijkse afleiding. De nieuwsbrief is een heel leuke kleine manier om mensen eraan te herinneren dat jij in de buurt bent en dat ze terug moeten komen (zonder ze om te kopen).  

Hoe u dezelfde 300-500 Woorden-nieuwsbrief schrijft en verzendt, die deze ongediertebestrijder elke maand gebruikt om zaken te doen

De echte truc om vermakelijke nieuwsbrieven te schrijven die uw publiek zal openen en waarmee ze actie ondernemen, is schrijven over iets dat ze echt willen lezen.  

Maar pas op, er zijn twee grote fouten die mensen maken bij het verzenden van nieuwsbrieven naar hun publiek en beide kunnen uw resultaten drastisch beïnvloeden.

  • Fout #1: Alleen promoties versturen.
    Dit is een van de snelste manieren om je nieuwsbrieven te verknoeien. Dit wordt voor de meesten repetitief en saai en helaas is het dan net als de hond van wetenschapper Pavlov. Je traint ze om je nieuwsbrief alleen te willen lezen als deze een soort deal bevat.

  • Fout #2: saaie inhoud schrijven.
    Dit zou eigenlijk normaal moeten zijn, maar ze hebben ontdekt dat het schrijven van goede vermakelijke inhoud omslachtig kan zijn en dat de meeste eigenaren van kleine bedrijven gewoon niet de tijd of energie hebben om erin te steken, zodat ze eindigen met saaie inhoud. En dan zal dat ertoe leiden dat mensen het niet willen lezen en ooit nog een nieuwsbrief van hen willen ontvangen.

Een voorbeeld van het soort nieuwsbrief dat werkt:

Welkom november!

Dit is de tijd van het jaar dat we stoppen om na te denken over alle geweldige dingen waar we dankbaar voor zijn in ons leven. Bij XYZ Ongediertebestrijding nemen we de tijd om onze geweldige klanten te erkennen en te bedanken. Het is ons een genoegen u van dienst te zijn.

Natuurlijk is onze eerste zorg het elimineren van uw ongedierteprobleem, maar dit op een manier die de veiligheid van u, uw kinderen of uw huisdieren niet schaadt.
Voor verzorgers van huisdieren kan het lastig zijn om met irritante insecten om te gaan. Vaak kunnen chemicaliën, vergiften, insecticiden en hulpmiddelen die worden gebruikt om insecten op afstand te houden, gewoon, zo niet gevaarlijker zijn dan de insecten zelf. Gelukkig zijn er verschillende manieren om ongedierte buiten de deur te houden zonder je viervoetige gezin in gevaar te brengen.

Mensen besteden meestal veel zorg aan de veiligheid van kinderen tijdens ongediertebestrijding in huis. Dezelfde aandacht mag echter niet ontbreken aan huisdieren zoals honden, katten, vogels, vissen, reptielen enzovoort. Sommigen vergeten misschien om op deze kleine wezens te letten, terwijl anderen zich gewoonweg niet bewust zijn van de risico's die eraan verbonden zijn.

Soms, ondanks onze inspanningen om ongedierte te bestrijden, moeten we experts inschakelen om te helpen met een ongediertebestrijding probleem. Gelukkig begrijpen veel gerenommeerde ongediertebestrijdingsbedrijven dat onze honden en katten gezinsleden zijn en dat hun gezondheid en veiligheid belangrijk voor ons zijn.

Wanneer u een verdelger gebruikt, zoek er dan een die alleen huisdier veilige producten gebruikt. Wees niet bang om referenties te vragen. Onderzoek pesticiden en ongediertebestrijdingsmethoden die ze zullen gebruiken en pleit bij elke bezoek voor de gezondheid en veiligheid van uw huisdier.

Onthoud dat, hoewel het belangrijk is om uw huisdier te beschermen tegen insecten en de ziekten die velen van hen met zich meebrengen, het ook belangrijk is om uw huisdier te beschermen tegen gevaarlijke chemicaliën die bij ongediertebestrijding kunnen worden gebruikt.

In feite hebben de meeste professionele ongediertebestrijdingsbehandelingen GEEN INVLOED op HUISDIEREN en worden ze als veilig beschouwd. Huisdieren zoals katten en honden gebruiken echter hun neus om alles te onderzoeken en kunnen het pesticide gemakkelijk in ademen, absorberen of inslikken. Hoewel de toxische concentratie vrij laag is, kan het op lange termijn nadelige effecten hebben. Vooral tijdens spray behandelingen kunnen de dieren het bestrijdingsmiddel inademen of zelfs via hun huid opnemen.

We willen allemaal hetzelfde, als het gaat om de veiligheid van uw huisdier te garanderen. Hieronder volgen enkele tips voor het omgaan met huisdieren tijdens een ongediertebestrijdingsbehandeling:

Tip # 1: Praat met de bestrijder - Informeer het ongediertebestrijdingsbedrijf over uw huisdieren wanneer u de behandelingsoptie zelf bespreekt. Vraag indien nodig naar huisdiervriendelijke ongediertebestrijdingsopties. Uw deskundige en ervaren bestrijder kan alle vragen beantwoorden en u zelfs adviseren over de juiste veiligheidsmaatregelen, afhankelijk van het product dat wordt gebruikt. Zij zullen ook het verloop van de behandeling plannen op basis van uw specifieke omstandigheden.

Tip #2: Lees het etiket — Als u zelf aan ongediertebestrijding doet, lees dan eerst het product etiket zorgvuldig door. De gebruiksinstructies en voorzorgsmaatregelen zullen u waarschuwen over hoe u tijdens de behandeling met kinderen en huisdieren moet omgaan. Daarom kan vertrouwen op ervaren professionals het veiligste alternatief zijn.

Tip 3: Better safe than sorry — Zelfs als de ongediertebestrijding behandeling als veilig wordt aangemerkt, verdient het altijd de voorkeur om bepaalde voorzorgsmaatregelen te nemen, zoals de huisdieren een tijdje naar buiten sturen of ze op zijn minst veilig opsluiten in de onbehandelde gebieden voor 1 of 2 uur. Nieuwsgierige huisdieren kunnen namelijk gemakkelijk in aanraking komen met het toegepaste bestrijdingsmiddel als het nog nat is. Laat de behandeling volledig uitdrogen en ventileer daarna de ruimte(n) goed alvorens de huisdieren terug te laten keren. Sommige ongediertebestrijdingsbedrijven adviseren om ook het beddengoed, het voer, de waterbak en het speelgoed voor huisdieren te verwijderen.

Bedek het aquarium of de vogelkooi met een handdoek of laken om te voorkomen dat de sproei dampen of zwevende deeltjes naar binnen kruipen. Als u exotische dieren of vogels heeft, neem dan contact op met uw dierenarts en neem hun advies over voordat de ongediertebestrijders aan hun werk beginnen.

Tip #4: Juiste plaats — Wanneer aas voor knaagdieren of insecten en andere soortgelijke producten worden gebruikt om de ongenode wezens te vangen, moeten ze altijd veilig worden geplaatst in verborgen gebieden waar de huisdieren geen bereik hebben. Uw ongediertebestrijder kent de veiligste plekken.

Een goede planning en gebruik van ongediertebestrijding is absoluut noodzakelijk rond huisdieren. Maar zelfs nadat u alle nodige voorzorgsmaatregelen hebt genomen, moet u onmiddellijk naar een dierenarts gaan als u ooit vermoedt dat uw hond, kat, vis of vogel in contact is gekomen met het bestrijdingsmiddel of zelfs een vergiftigd insect heeft gegeten.

Bel ons gewoon op XXX-XXX-XXXX voor vragen over ongediertebestrijding. Uw gezin en huisdieren hebben bij ons prioriteit en we zijn altijd blij om van u te horen.

Alvast een gezellige sinterklaas periode gewenst!! 

De bovenstaande e-mailnieuwsbrief werkt omdat:

  • Het is iets dat actueel is.

  • Het heeft bruikbare informatie.

  • Het gaat erom de lezer te helpen.

  • ​De oproep tot actie komt niet verkoperig over.

Wanneer u dergelijke inhoud maakt, zullen mensen het lezen en onmiddellijk een "goed gevoel" hebben over het bedrijf (die ze al leuk vinden omdat ze bestaande klanten zijn. Dit zorgt ervoor dat ze terug willen komen om opnieuw zaken te doen.

Hoe u hetzelfde soort resultaten kunt krijgen zonder te hoeven worstelen met de technologie of inhoud voor uw nieuwsbrieven te hoeven schrijven.

Misschien ben je net als veel van onze klanten waarvoor we nieuwsbrieven schrijven. U bent een ongediertebestrijder die beseft hoe winstgevend het is om een ​​nieuwsbrief naar uw bestaande doelgroep te sturen, maar u heeft niet de tijd en/of de wens om het zelf te doen.

Als u wilt dat wij alles voor u doen, neem dan contact met ons op via Klantenservice@GrowthHackSmart.nl We kunnen alles voor u doen voor slechts €97 per maand en u helpen dezelfde voordelen te krijgen als het versturen van een nieuwsbrief voor onze andere klanten.

Interessant artikel? Deel het met een vriend.

Lead generatie expert

Over Daan Sondervan

In 2008 kwam Daan in aanraking met: "geld verdienen met internet". Een tijd waarin een banner mensen nog nieuwsgierig maakte en waarmee met 1 simpele klik geld verdiend kon worden. Inmiddels zijn we vele jaren verder en is het internet verder ontwikkeld. De consument omarmt het internet. De consument is op elk kanaal te vinden. Ze zijn overal. Daardoor zien veel bedrijven door de bomen het bos niet meer. Ze vragen zich af wat de beste strategie is en hoe ze naar online moeten transformeren.

Met deze wetenschap richt Daan zich op het aanbieden van wat hij noemt : "Micro Geautomatiseerde Diensten". Voordelen van deze Micro Geautomatiseerde Diensten zijn:

  • online aanwezigheid wordt voor veel bedrijven en hun klanten inzichtelijk, 

  • er ontstaat op een strategische manier naamsbekendheid 

  • kosten blijven laag omdat de diensten geautomatiseerd kunnen worden

  • de Micro Geautomatiseerde Diensten kunnen eenvoudig opgeschaald worden.

Copyright 2021 Growth Hack Smart - Privacy Policy