Restaurants Winkel
LOKAAL SOCIAAL VERJAARDAG
Effectieve, unieke en speciaal voor jouw restaurant ontworpen Facebook advertentie strategie die gebruik maakt van aankomende verjaardagen
Elke restauranthouder weet dat potentiële klanten zich op sociale media bevinden. Online aanwezig zijn is geen vraag meer maar een must. Helaas is alleen aanwezig zijn in veel gevallen niet voldoende.
Een goede online strategie zal ervoor zorgen dat het restaurant lokaal goed zichtbaar en vindbaar is.
Met zichtbaar zijn en gevonden worden alleen, komt geen geld in het laatje.
Een goede, effectieve en unieke manier om je omzet te verhogen is het inzetten van Lokaal Sociaal Verjaardag.
Deze strategie draait om het opzetten van een Facebook advertentie campagne dat mensen benaderd die bijna jarig zijn, binnen 5 tot 10 kilometer van je bedrijf.
Deze Facebook advertentie strategie wordt door vele jarigen als fantastisch ervaren en kan door de restaurant eigenaar tot een echte belevenis uitgebouwd worden.
Lokaal Sociaal Verjaardag kan klanten je restaurant binnenhalen maar ook voor bezorgen en afhalen.
Waarom Lokaal Sociaal Verjaardag inzetten?
LOKAAL SOCIAAL DEALS
Vervang Groupon en andere deal-achtige sites door deze effectieve, unieke en speciaal voor jouw restaurant ontworpen Facebook advertentie strategie
Teveel restauranthouders zijn overgeleverd aan Groupon en andere deal-achtige sites als het gaat om genereren van inkomsten en nieuwe klanten. In veel gevallen weten bedrijfseigenaren niet wat ze anders moeten doen.
Het spreekt dus bijna vrijwel voor zich dat Groupon een totale afzetterij is voor de lokale restauranthouder. En al te vaak komt het bedrijf aan de verkeerde kant van de deal terecht. Het ergste deel.....
De meeste van de klanten die een deal kopen via een site als Groupon, zijn dealzoekers en zijn letterlijk een ander soort klant. Ze weten precies waar het bij Groupon om draait en ze hebben de neiging er misbruik van te maken zonder de bedoeling te hebben ooit een terugkerende of levenslange klant te worden bij dat restaurant.
Waarschijnlijk zal je versteld staan door deze unieke Facebook advertentie strategie die dezelfde geweldige voordelen geeft als wat een Groupon- deal voor je doet, zonder dat je 50% van de verkoop weg hoeft te geven, terwijl je tegelijkertijd klanten van hogere kwaliteit krijgt die niet per se alleen dealzoekers zijn.
Waarom Lokaal Sociaal Deals inzetten?
VIP SMS/WHATSAPP CLUB
Effectieve, unieke en speciaal voor jouw restaurant ontworpen strategie die gebruik maakt van sms of Whatsapp
Deze dienst maakt gebruik van een apparaat die bijna iedereen in zijn bezit heeft. De smartphone.
Stel jezelf eens de volgende 3 (drie) vragen:
"Hoe vaak kijk jij op je smartphone?"
"Hoe ver laat jij je mobiele telefoon van je vandaan?"
"Hoeveel berichten lees je als je een bericht krijgt?"
Verplaats je nu eens in ieder willekeurig persoon en beantwoord nu nog eens de vragen.
Niemand gaat de deur meer uit zonder smartphone en we rijden er zelfs voor terug als we hem vergeten zijn.
De ‘normale’ gebruiker beroert 2617 keer per dag z’n smartphone.
Het gemiddeld aantal uren dat iemand naar zijn of haar smartphonescherm staarde was 2,42 uur. Voor de obsessieve gebruikers zelfs 3,75 uur. Het is vrij opmerkelijk, als je ervan uitgaat dat we zowel opstaan en naar bed gaan terwijl we naar onze smartphoneschermen staren.
Nu je het zo leest......zie je ook een kans?
Waarom VIP SMS/WhatsApp Club inzetten?
LOKAAL HYBRIDE WEBSITE
Samensmelting van 2 werelden die gebruik maken van de nieuwste ontwikkelingen op het website gebied en welke een grote impact kan hebben op uw onderneming.
Hybride websites zijn het antwoord op het leveren van warme leads. Een hybride website bevat verschillende 'kanalen' of trechters voor maximale klantenwerving en het aantrekken van potentiële klanten.
Wanneer een bezoeker bijvoorbeeld op de site aankomt, wordt hij door een zorgvuldig ontworpen set pagina's geleid.
De "Startpagina" geeft de websitebezoeker alle relevante informatie over het bedrijf en fungeert als een trechter die hen leidt naar de gewenste- en te ondernemen actie, zoals plannen van een afspraak, enz.
Alle "Call To Action" links op de startpagina leiden hen naar de "Nieuwe Bezoekers Starten Hier" -pagina, waar ze stapsgewijze aanwijzingen/instructies krijgen over wat ze vervolgens moeten doen , plus veel gestelde vragen om bezwaren weg te nemen.
Op dit punt willen we dat de websitebezoeker het bedrijf belt met de mobiele "Klik Hier om te Bellen" - functionaliteit.
De "dank u" -pagina is de volgende. Bij het verlaten krijgen ze een pop-up venster te zien met een zogenoemde leadmagnet (waardevolle weggever) om het e-mailadres van de bezoeker vast te leggen.
Met het vastleggen van het e-mailadres bouwt u aan uw klantenbestand die u kunt benaderen op momenten die u uitkomen.
Ten slotte helpt het WordPress-component de site om goed te scoren voor zoekmachine optimalisatie doeleinden.
De meest effectieve hybride website voegt al deze functies samen in één naadloze levering.....en dat is wat u krijgt.
LOKAAL GMB BERICHTEN
90 speciaal ontwikkelde branche
gerelateerde afbeeldingen voor Google Mijn Bedrijf vermeldingen
Elke restauranthouder weet dat Google de grootste zoekmachine ter wereld is. Elke seconde worden er 40.000 zoekopdrachten gegeven. Dat zijn 1,2 biljoen zoekopdrachten per jaar.
Waar vroeger zoekwoorden werden ingetypt is de wijze van het zoeken door de komst van de smartphone veranderd.
Anno 2020 ziet Google dat mensen hun zoekopdracht steeds vaker inspreken en dat ze vooral lokaal zoeken. Daarbij klikken ze veelvuldig door naar de routeplanner van Google Maps.
Google wil bedrijven hiervan laten profiteren en heeft Google Mijn Bedrijf opgezet. Met afbeeldingen en je bedrijfslocatie zichtbaar worden in de zogenoemde "Local 3-Pack".
Als restauranthouder wil je op 1 van deze 3 posities staan. Deze krijgen namelijk bijna 90% van al het zoekmachine verkeer. Deze dienst wordt door Google gratis aangeboden maar zoals alles op het internet......er moet een goede strategie achter zitten.
Deze Micro Geautomatiseerde Dienst zal dit probleem snel en gemakkelijk oplossen - tegen zulke lage kosten dat het voor elke restauranthouder een absolute no brainer is!
Google beloont een actieve en geclaimde bedrijfsvermelding in Google Mijn Bedrijf. Waarom zou iemand gaan eten bij een restaurant waarvan het lijkt dat het niet bestaat?
LOKAAL SOCIAAL BERICHTEN
90 speciaal ontwikkelde branche gerelateerde afbeeldingen voor Facebook bedrijfspagina's
Elke restaurant weet dat ze een aanwezigheid op sociale media nodig hebben, en het begint met Facebook. Facebook is als zoekmachine de nieuwe Google' geworden.
De restauranthouder, die een restauranthouder is en geen marketingexpert, zet zijn Facebook-pagina op - en probeert er iets op te plaatsen wanneer het maar kan.
En voor je het weet, hebben ze een Facebook-pagina zo dood als een spookstad. Veel frustraties en verloren energie aan iets waaraan vol enthousiasme werd gewerkt en uiteindelijk blijkt dat hun sociale media-ding niet werkt!
Daarom is een restauranthouder een restauranthouder en een marketeer een marketeer.
Deze Micro Geautomatiseerde Dienst zal dit probleem snel en gemakkelijk oplossen - tegen zulke lage kosten dat het voor elke restauranthouder een absolute no brainer is!
Facebook beloont een actieve bedrijfspagina in de zoekresultaten. Waarom zou iemand gaan eten bij een restaurant wiens Facebook-pagina eruitziet als een verlaten spookstad?